למה אנשים רוצים חיות מחמד? מה מעורב בכך?

הביקוש לחיות מחמד קובע את הספק

רבים יכולים לראות את השימוש בשמירה על בקר: הם משמשים כמזון לאנשים. אך מה השימוש בחיות מחמד? הסיבות הנפוצות ביותר לשמירה על חיות מחמד הן:
  • חברה
  • חברה חברתית
  • הן יפות, נחמדות ומעניינות
  • סטטוס
  • משהו לעשות

חברה

רבים מחזיקים בחיות מחמד כדי להחליף יחסים עם שותפים, ילדים או חברים משפחתיים. רבים במיוחד זקנים, אוהבים לגדל כלב במקום להיות לבד בבית. זה נראה כלב מחמד, אהוב ומרטיט. החיות מפרסמות את צורך האנשים לגבש, לאהוב ולהילחם בשעמום. אך זהו באמת סיבה מכוערת לשמירה על חיה מחמד. החיה היא החלפה לקשר אנושי רגיל, משהו שנראה שזה יותר מדי להביא במצב האישי שלנו. החיות שלהן מונעות אותן מלהתעצבן. אך כמובן, זה צריך להיות סוג של כלב שמתאים להן ושנברא במיוחד עבור צרכיהן.

חברה חברתית

חיות מחמד מקלות על חברה חברתית עם אחרים. אנשים יותר מנוטים להתחיל שיחה כאשר הם יכולים להתמקד בחיה ברגע של שקט. בדיוק כמו עם כל תחביב אחר, נעים לדבר עם אנשים שיש להם את אותו תחביב.

יפה, נחמד ומעניין

אנשים מוצאים חיות מגניבות. לא משנה איזו סוג של חיה זו, תמיד ניתן למצוא מאפיין מעניין. ציפורים שרות, כלבים וחתולים הם משחקנים ומצחיקים, ויש חיות שנראות לא נפוצות.

סטטוס

חיות מחמד נותנות סטטוס. כאשר חיה נראית מסוכנת, למשל, זה משפיע על בעליה. רבים (תת) תודעתית בוחרים חיות שמתאימות להם ביותר ומשקפות את הסטטוס שלהם.

משהו לעשות

למניעת שעמום עוד סיבה חשובה לשמירה על חיות מחמד. חיה זקוקה לתשומת לב. זה יכול להיות צורך רב, כמו שכלבים עושים, אך יש גם חיות שאינן זקוקות לכל כך הרבה תשומת לב, כמו דגים או צבים. בנוסף, ניתן להסתכל עליהם. צפייה בחיות היא דרך נחמדה לבלות את הזמן, בדיוק כמו צפייה באנשים. אך האם הארגומנטים האלה המובאים על ידי אנשים מאוזנים נגד הארגומנטים של החיות או החסרונות עבור האנשים?

תוכן

 

חית בית דוגמה: הכלב

 

תולדות הכלב

הכלב בימינו אנו

התוצאה של הרבעה מתמשכת לכלב עצמו

 

הנזק לכלב

חית הבית

 

המשמעות לכלב ולתעשיית הכלבים

 

האדם

מדוע רוצה האדם בחית בית?

 

הנזקים לאדם

 

מסקנה

 

חית בית?