חסרונות עבור בני אדם בעת שימור חיות מחמד

שמירה על כלב כחיית מחמד יש לה את הצד השלילי שלה

חשוב להבין זאת מראש. כמה דוגמאות:
  • אחריות
  • זמן
  • חופשות
  • חינוך
  • הגבלות חברתיות
  • עלויות
  • צער

אחריות

להחזקת כלב היא אחריות גדולה. עם כל השגרה היומית שלך עליך לקחת בחשבון את צרכיו וקיומו של החי.

זמן

כלב יכול לחיות עשר לחמש עשרה שנים. זה יחתיך הרבה מאוד מהזמן שלך. מישהו צריך להיות בבית כל כמה שעות כדי לפנק את הכלב ולהאכיל אותו. הולך על כלב, הכשרה, משחק, טיפול והתמקדות לוקחים הרבה זמן. בפועל, כל הכלבים, בכל תכנון ותכנון, מאבדים את שיערם. השיער פוזר בבית שלך וניקויו דורש זמן רב. כאשר הכלב משדר, עליך לשטוף את הבית שלך באופן יומי ולסטורטו כדי לשמור על נקיון.

חופשות

כאשר ברצונך לצאת לחופשה לבד עליך לספק מקלט לכלב או לשאול מישהו לטפל בחיות המחמד.

חינוך

כלב יכול להראות או לפתח בעיות התנהגותיות. החינוך הטוב הוא חשוב וכיצד לעשות זאת אינו ידע שגרתי. חינוך רע יכול לגרום לכלב להרס את הרהיטים שלך או שהחיה עשויה להתנהג באופן תוקפני כלפי אחרים. יש כלבים שאין להם שום אדם ולא נשמעים לכל פקודה.

הגבלות חברתיות

כלבים אינם מורשים בכל מקום. חשוב לחשוב על מקומות ציבוריים כמו חנויות, מסעדות, שירותי ציבור וכו' אך גם כאשר אתה מבקר חברים ולוקח את הכלב איתך יכול להיות בעיה. הרבה אנשים מתרגזים מכלבים שנובעים (שכנים למשל). ההחלטה לצאת ולהשיג חיית מחמד היא הרבה מעבר ללכת לפינה ולאסוף חיה. עליך לחשוב על מזון, חיסונים, טיפול בחיות מחמד ועוד. לדוגמה, כאשר חיית המחמד צריכה לצאת החוצה כדי להשתמש בשירותים, עליך לחשוב על דלתות לחתולים וכלבים. אחרת, תצטרך להיות שם תמיד כדי להוציא ולהכניס את החיות לתוך הבית.

עלויות

רכישת חיית מחמד יכולה להיות יקרה. מאות דולרים הם כלום עבור כלב. מלבד זאת, יש דברים כמו סל, רצועה וכו' וכמובן חשבונות וטיפול וטיפול וטיפול וטיפול וטיפול וטיפול וטיפול וטיפול מסוימים מתבקשים לשלם מיסים. לא כל הכלבים נשארים בריאים לכל חייהם. כאשר אתה ירד מזלך יכול להיגבה צורך. הטיפול הנוסף יכול לקחת זמן.

סביבה

פרטי חיות מחמד יצרו גזים חממה, גם אם זה יחסית מוגבל. חרש הסוסים מייצר מתן, אמוניה ו/או חנקן חימרי, תלוי בתנאי אחסון. החתולים ה-3.2 מיליון, הכלבים ה-1.8 מיליון והסוסים ה-400,000 בהולנד דורשים שוויון של 820,000 דונם לתזונתם, וזה כש-40% מהשטח החקלאי הכולל בהולנד. התרסקות נתונים אלו לרמה האירופית עם כ-60 מיליון חתולים, 56 מיליון כלבים ו-5.8 מיליון סוסים, נדרשים 19 מיליון דונם של שטח חקלאי. מלבד החסרונות עבור עצמך ולסביבתך יש לו השלכות נוספות.
  • כלבים אוכלים בשר ממעיינות מפעלים
  • כלבים מפיקים חרא

חרוף אוכל את החיות האחרות

כלבים הם צמחונים ולכן הם אוכלים בשר. הבשר הזה סביר שיבוא ממעיינות מפעלים. אם לא, זה יהיה הרבה יותר יקר. בנוסף לכך, אתה מאפשר לחיות אחרות להיות נהרגות כדי להאכיל את חיית המחמד שלך.

חרא כלב

dog shitהחרא של כלבים ברחובות מהווה הרבה רגיזות למאות אנשים אחרים. הוא מתפזר בכל מקום, מתאים או לא מתאים להשלכה כמו מדרכות, שדות משחק וכבישים. זה תמיד נופח, מדבק בנעליים ובבגדים שלך ויעלה לקהילה הרבה כסף לנקיון. בחלק מהערים החובה של בעלי הכלבים היא לנקות את הצואה באמצעים. החרא של כלבים היה כאב לרוב הלאומי ממזמן.

צער וסבל

רוב הכלבים מתים לפני בעליהם. המוות שלהם יכול להיות משמעותי.

זקן

בדיוק כמו המצב עם אנשים מבוגרים נטרינרים יכולים להאריך את חיי החיות. עד כמה אתה הולך יחד עם ההארכה של החיים של חיות המחמד החולה? על ידי לקיחת הכלב כדוגמה רבים גורמים שונים נאמרים כי חלק מהם יתעלמו. לא כל אך רוב הסיבות מתאימות גם לחיות מחמד אחרות. מצד שני ישנם נסיבות ייחודיות עם חיות מחמד מסוימות שאינן רלוונטיות לכלבים. ישנם השלכות נוספות עבור חיות מחמד.

תוכן

 

חית בית דוגמה: הכלב

 

תולדות הכלב

הכלב בימינו אנו

התוצאה של הרבעה מתמשכת לכלב עצמו

 

הנזק לכלב

חית הבית

 

המשמעות לכלב ולתעשיית הכלבים

 

האדם

מדוע רוצה האדם בחית בית?

 

הנזקים לאדם

 

מסקנה

 

חית בית?